Potřebujete s něčím poradit? Zanechte kontakt a my se vám ozveme.
Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi
Přihlásit se
Potřebujete s něčím poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou linku (denně 7:00-21:00): +420 211 151 211 / WhatsApp chat: +420 770 330 030
Nebo nám zanechte kontakt a my se vám ozveme
Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi
Často kladené dotazy

Podívejte se, jaké jsou nejčastější otázky našich zákazníků.

Vybírejte z kategorií
Kde najdu informace k platbám služby WIA Internet?
Po objednávce služby obdržíte e-mailem přihlašovací údaje do zákaznického portálu myWIA nebo WIA Internet. Najdete zde informace k platbám a nastavení vašeho účtu. V případě předplatného máte přehledně vypsané, kdy vaše služba končí. V dalším období pak vaše platba naváže na předešlou úhradu. Připojení se tak automaticky bez výpadku prodlouží o délku navazujícího předplaceného období.
Jak dlouhé je měsíční období internetu od WIA?
Základní délka období internetu (kromě Optika ) od WIA je 30,5 dní. Technologie WIA Optika je fakturována vždy první den v měsíci s platbou služby na následující kalendářní měsíc.
Jak můžu platit za WIA Internet?

První platba bude zahrnovat kromě internetového připojení i platbu za zařízení, pokud jste si ho objednali. Pro úhradu dalšího poplatku doporučujeme aktivovat rekurentní platby kartou, při které se každý měsíc automaticky strhne částka z vašeho účtu. Nemusíte pak myslet na placení každý měsíc.

Pokud si zvolíte platbu převodem, potom vám budeme zasílat zálohovou fakturu. Obdržíte ji prostřednictvím vašeho e-mailu 15 dnů před koncem předplaceného období. Zálohová faktura bude obsahovat poplatek na další období. V případě služeb na technologii WIA Optika obdržíte fakturu vždy první den v měsíci.

Nemusíte mít obavy z úhrady služby před ukončením předplaceného období. Vaše platba se naváže na předešlou úhradu a připojení se automaticky bez výpadku prodlouží o délku navazujícího období.

Callcenter
Nenašli jste odpověď?

Nevíte si rady s rychlostí internetu nebo potřebujete vědět rozdíly v připojení k internetu na doma? Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme.

Zadejte telefonní číslo
Zavolejte mi

Vstupte do zákaznického portálu Vyberte technologii služby, kterou vám dodáváme.